שאלות נפוצות

1. מי יכול לקנות אצלנו?

כל מי שמעל גיל 18.

2. האם ניתן להגיע לחנות?

כן. אנו ממוקמים ברחוב בר כוכבא 1 בתל-אביב.
החנות נמצאת ברחוב צדדי ושקט, במורד המדרגות בין בניין מספר 1 ובניין מספר 3. ניתן לזהות את החנות בעזרת שלט מואר של סמל בדס"מ. 
קיימת חנייה שמורה ללקוחות אך מומלץ להתקשר אלינו לפני ההגעה ולוודא שהיא פנויה.

3. האם ניתן לבצע הזמנה באתר ולאסוף אותה מהחנות?

כן.

4. האם כל המוצרים באתר זמינים?

כן. מוצר שנגמר במלאי יורד מהאתר באופן אוטומטי ומיידי.

5. מה מופיע בחיוב האשראי/ Pay Pal?

על הקבלה ובחיוב מופיע שם בית העסק: "יגיב מוצרים".
אין שום סימנים מזהים לסוג החנות או המוצרים שרכשתם.

6. האם ניתן לשלם בתשלומים?

כן, דרך "פלאפיי" בהתאם למדיניות התשלומים או בתשלום טלפוני.
על מנת לשלם בתשלומים באתר יש לבחור באפשרות "מספר תשלומים" תחת "פרטי התשלום".
במידה ותרצו לשלם במספר תשלומים שונה, ניתן להתקשר לחנות ולבצע עסקה טלפונית לאחר קבלת מספר ההזמנה שביצעתם באתר.

7. מה רשום על המעטפה?

אנו שולחים מעטפה לבנה בדואר רשום רגיל, אשר רשום עליה שם וכתובת הנמען ושם השולח: "יגיב". לאדם חיצוני אין דרך לדעת מה רכשתם והיכן. 
כל ההזמנות מגיעות בדואר רשום וללא עלות.

8. כיצד מתבצעים המשלוחים?

האתר שלנו מחובר לאפליקציה Paxxi אשר מספקת לכם את המשלוח תוך 4 שעות מרגע ביצוע ההזמנה באזור גוש דן* בימים א'-ה' בין השעות 12:00-22:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 12:00-18:00.
 
*תל-אביב, רמת-גן, גבעתיים, בני-ברק, פתח-תקווה, בת-ים, חולון, אזור, ראשון-לציון, הרצליה, רעננה, כפר-סבא, רמת-השרון, הוד-השרון, יהוד, אור-יהודה, קרית-אונו, לוד, בית דגן, רמלה, ראש-העין.

9. האם ניתן להזמין מחוץ לשעות של Paxxi?

כן, אך מחיר המשלוח יהיה בהתאם למשלוח בחברת מוניות ממרכז תל-אביב למען.

10. האם ניתן לעשות משלוח בשעות הלילה?

כן, בתיאום טלפוני.

11. האם ניתן להחזיר מוצר?

כן, במידה ואינו מוצר סטרילי.
ההחזרה צריכה להתבצע תוך 10 ימי עסקים מרגע הקנייה והמשלוח בחזרה לחנות יהיה על חשבונכם.

12. מה קורה אם יש תקלה במוצר?

מוצרים שלהם קיימת אחריות של היצרן או היבואן, נתקן או נחליף ללא עלות, מלבד משלוח המוצר בחזרה לחנות.
במידה ולמוצר אין אחריות או שתוקף האחריות פג, נעשה את מיטב המאמצים לעזור לכם. אנחנו רוצים לקוחות מרוצים!

13. מה קורה אם מוצר שרכשתי הגיע לא תקין?

נחליף אותו במוצר חדש.

14. האם אקבל דואר פרסומי?

לא. לא בדואר רגיל ולא בדואר אלקטרוני. אנחנו מעוניינים שתגלשו באתר שלנו רק אם וכאשר תרצו.
לאחר רכישת כרטיס למסיבה באתר תקבלו עדכון אך ורק לגבי המסיבות מהסוג אליו רכשתם כרטיס.
במידה ואינכם מעוניינים לקבל עדכונים לגבי מסיבות נוספות, ציינו זאת תחת "הערות" בעת רכישת הכרטיס.

15. איך מממשים את הכרטיס שרכשתי למסיבה באתר?

לאחר רכישת הכרטיס באתר יופיע מספר הזמנה בעל 4 ספרות. המספר הזה הוא למעשה "כרטיס הכניסה" שלכם למסיבה. חשוב לדעת אותו כאשר מגיעים למסיבה.
אנו שולחים אליכם אישור הזמנה בדואר האלקטרוני, ולכן חשוב שכתובת הדוא"ל שאתם מזינים תהיה נכונה. מספר ההזמנה שלכם יהיה רשום גם שם.

16. האם ניתן לבטל את הכרטיס למסיבה לאחר הרכישה?

לא.

17. האם ניתן לעשות משלוחים לחו"ל?

כן, בהתאם למדינת היעד וזמן המשלוח.